Сьогодні, 12 серпня, на прес-конференції щодо першого місяця роботи у Луцьку компанії «Місто для людей», повідомили, чому компанія краща за «МЖК» ТА ЖКП «Місто для людей» – керівна компанія багатоквартирних будинків.
У червні цього року її було визнано найкращою за критеріями оцінки в м. Луцьк. Ця компанія виграла три міських жеки та вже почала працювати у місті. Її кредо є відкрите спілкування зі співмешканцями та владою.
«Місто для людей» – найбільша керуюча компанія України, яка була створена за досвідом європейських керуючих компаній. У компанію входять 10 міст України та більше 3000 тисяч обслуговування будинків. Також у нас працює більше 2000 співробітників», – розпочав конференцію Микола Бумажний, генеральний директор фірми «Місто для людей» та розповів перелік послуг, які надає фірма:
1. Технічне обслуговування ліфтів. Ліфти – це безпека людей, тому треба уважно до цього ставитися. Генеральний директор каже, що за останній рік в двох містах України повністю замінили компанії, які займалися ліфтами, на кращі. Зазначає, що в їхній компанії є професіонали, які працювали з ліфтами, і вони точно знають, як правильно технічно обслуговувати ліфти.
2. Електроенергія за освітлення місць загального користування. «У нашому тарифі «Електроенергія», буде ураховуватися те, що якщо мешканці не доплачуватимуть за неї, то ми докладатимемо кошти, можливо, виділені на ремонт, щоб не відключали світло. У деяких містах ми і докладаємо свої кошти», – каже Микола Бумажний. Він додає, що фірма надає постійні консультації щодо оплати чи інших питань.
3. Прибирання території. «Багато людей думають, що прибирання території – це коли щоранку прибирає двірник. Але якщо він приходить щодня на роботу, це не означає, що буде чисто», – розповіли на конференції. Представники фірми зазначають, що будуть огороджувати будівлі: забори та шлагбауми. Також кажуть, що будуть по-новому засівати та доглядати за травою, було чистіше та красивіше виглядало.
4. Аварійна служба. Потрібно щоб люди знали, що буде «аварійка», яка швидко може приїхати на місце події. Для цього хочуть підключити Сall-центр, який працюватиме цілодобово, щоб приймати заяви 5. Обслуговування протипожежної системи та димовидалення.
6. Поточні ремонти. «У ЖКХ неправильно говорили з клієнтами, тому що якщо правильно працювати з даними, то можна багато речей передбачити раніше. У нас цілодобово працюватиме зворотній зв’язок, який відповідатиме на всі запитання клієнтів, які їх цікавлять. Якщо до нас приходитиме людина навіть з юридичними питаннями – ми йому допоможемо», – каже Микола Бумажний. Він переконаний, що мешканці мають дивитися на будинок, як на свій власний, а не просто як на квартиру.
Також на пресконференції йшлося, що в будинках не буде традиційних майстрів, а натомість буде house manager (будинковий-менеджер – професіонал, який відповідає за стан будинку та його безпеку – ред.).
На конференції повідомили, що хочуть робити все для людей, щоб вони комфортно почувалися. Зазначили, що вже провели підготовку до опалювального сезону покрівлі. Термін дії угоди між «Місто для людей» та Луцькою міською радою попередньо підписано на рік. За невиконання послуг – договір буде розірвано.
Людмила Літвінчук
Більше читайте новин на нашому телеграм каналі та на сторінці у Facebook