У Чорному морі недалеко від румунського порту Констанца затонуло судно Volgo Balt 179. На його борту перебувало 13 моряків – всі громадяни України. Із них двоє людей загинули, ще одна вважається зниклою, пише “Обозреватель”.
Суховантаж прямував із Ростова-на-Дону (Росія) під прапором Коморських островів. Про це повідомили на сайті компанії Group Services Petroleum (GSP), яка брала участь у рятувальній операції. Інформацію підтвердили в українському МЗС.
Відомо, що Румунське агентство з порятунку людських життів на морі (ARSVOM) направило до місця катастрофи належне йому судно Artemis. Рятувальні роботи проводилися в дуже погану погоду, за сильного вітру до 50 км/год і хвиль до 4 метрів.
За інформацією, наданою GSP, екіпаж був українським. Двоє із 13 моряків на борту корабля загинули (один із них вже після порятунку), ще один зник, тому операція тривала.
У складі врятованого екіпажу з 10 осіб є жінка – вона поранена, але перебуває у стабільному стані.
Після завершення операції моряків доставили до пасажирського причалу в порту Констанца, куди і направлялося затонуле судно. Вони перебувають у лікарні.
Прессекретар Міністерства закордонних справ України Олег Ніколенко у Twitter підтвердив, що двоє моряків із Volgo Balt 179 загинули, а пошуки однієї особи тривають.
“Консули вирушили в порт Констанца для координації рятувальної операції та надання консульської допомоги. Гаряча лінія для родичів: +40212303660″, – зазначив він.
Що відомо про затонуле судно
За даними vesselfinder.com, Volgo Balt 179 спорудження 1973 року мав повну вантажопідйомність 3500 тонн і довжину 114 метрів. У першій інформації, наданій News.ro представниками ARSVOM, йшлося, що судно є російським. Однак у пресслужбі Росморрічфлоту це заперечили, заявивши, що громадян Росії на борту цього корабля не було.
Зі свого боку керівник проєкту в Інституті Чорноморських стратегічних досліджень Андрій Клименко у Facebook повідомив, що суховантаж Volgo Balt 179 затонув приблизно о 04:40 11 березня в умовах сильного шторму за 70 миль від Констанци. Судно належить (як і “Арвін”, НП з яким трапилася 17 січня біля берегів Туреччини) українському судновласнику – Ship Management Services Private Company (Миколаїв).
За його словами, вік 48 років – занадто багато для “Волго-Балтів”, які проєктувалися на термін роботи 25-30 років. Вантажем цього судна було начебто вугілля.
“Тим 10 членам екіпажу (з 13), які врятовані – дуже пощастило. У цьому районі румуни ведуть розвідку та добування морського газу, тому там перебувало сучасне шельфове судно (офшорний постачальник та рятівник) – GSP Falcon. Якщо б катастрофа відбулася трохи раніше, подалі від берега – нікого б не врятували. Про причини дізнаємось пізніше: це або зміщення сипучого вантажу, або він переламався від старості, як часто буває у старих “Волго-Балтів”, – зазначив Клименко.
Більше читайте новин на нашому телеграм каналі та на сторінці у Facebook