ПриватБанк змінив правила поповнення карток для бізнес-клієнтів. Нову інструкцію фінансова установа надіслала клієнтам. Про це йдеться в матеріалі Gsminfo.
Якщо ви створюєте платежі через мобільний або стаціонарний додаток Приват24, або через термінали самообслуговування ПриватБанку для поповнення бізнес-карток, то ви будете переадресовані на сторінку поповнення поточного рахунку одержувача. Всі обов’язкові реквізити, включаючи IBAN, можна буде підставити в цьому вікні. Сума платежу тут ролі не відіграє.
Якщо ви створюєте платіж із картки іншого банку на поповнення бізнес-картки ПриватБанку, і сума перевищує тридцять тисяч гривень на місяць, то такий платіж не зможе бути оброблений. Вам порекомендують використовувати для поповнення IBAN-номера поточних рахунків клієнта, якому ви переказуєте кошти. Річ у тім, що під час поповнення обов’язково вказувати основні реквізити платника.
Всі бізнес-клієнти ПриватБанку в такий спосіб отримують можливість приймати оплату від партнерів і покупців незалежно від банку, в якому вони обслуговуються, на поточні рахунки без обмежень, якщо вкажуть необхідні реквізити.
Усі ці правила пов’язані з тим, що всі банки зобов’язані виконувати нові вимоги уряду нашої країни в галузі фінансового моніторингу та обов’язкової ідентифікації платників податків. Вони дійсно для всіх видів бізнес-карток, включаючи корпоративні й картки “Ключ до рахунку”, а також для поточних рахунків.
Більше читайте новин на нашому телеграм каналі та на сторінці у Facebook