Жителі обласного центру Волині не можуть дочекатися своєї черги на телефонних лініях – тому і нарікають на роботу КП «Луцькводоканал». Про це стало відомо сьогодні, 12 червня, під час оперативної наради в Луцькій міській раді.
Нагадаємо, що під час оперативної наради стало відомо про те, що лучани продовжують нарікати на зайняті телефонні лінії у КП «Луцькводоканал». Містяни запевнюють, що саме через цю причину не можуть передати показники лічильників і заплатити за воду.
Пояснити причини такої ситуації взявся директор КП «Луцькводоканал» Іван Корчук, який заявив, що наразі працює десять телефонних ліній.
«Люди не можуть дочекатися своєї черги. Сьогодні, щоб зменшити навантаження – ми зробили термін подавання показників з 20 по 3 число. Вивчали досвід Тернополя і Києва. Така проблема існує у всіх містах», – розповів посадовець.
Більше читайте новин на нашому телеграм каналі та на сторінці у Facebook