«Не хвилюйтеся, за кермом – жінка» - Волинь.Правда

«Не хвилюйтеся, за кермом – жінка»

Показати всі

«Не хвилюйтеся, за кермом – жінка»

Жінкам автомобілі паcують не меншек чоловікам і якщо є значок з «туфелькою», значить має бути і чоловіча наклейка. Типу, «обережно – за кермом, чоловік»? Часто чоловіки думають, що це у них закладено природою, у той час, коли жінка має доглядати дітей і знати лише сковорідки і каструлі, а не кермо автівки.

Жінка-водій – не таке вже рідкісне явище в наші дні. Більше того – це вже давно стало нормою, а тому і подиву ні у кого не викликає. І чи не погодитесь ви, що жінка їздить обережніше, спокійніше, без різких рухів і тому може створювати менше аварійних ситуацій? У той час, коли від чоловіків почуєш купу лайливих слів і криків. Вони імпульсивні, вперті і вважають себе королями дороги.Інстинкт самозбереження – ось що керує жінкою. Але переживає вона не тільки за своє життя, а й за життя оточуючих, в цьому і полягає стиль її водіння. Відомим фактом є, що 97% жінок набувають машини з подушкою безпеки, в чому їм сильно поступаються чоловіки водії, таких лише 14%.

Смішно слухати від чоловіків, які не мають ні прав, ні машини заявляють, що жінки, які вміють керувати авто створюють небезпеку на дорозі. Адже «жінка апріорі не може бути хорошим водієм». А скільки п’яних водіїв патрульні щороку фіксують на дорогах. В рази більше, а ні ж п’яних жінок. І це не рівняється до губної помади чи тушіна світлофорах.

Коли я навчалася в автошколі, наша група складалася лишез 4, 5 хлопців. Рештабули дівчата. І я одна з перших показала кращі результати, далі була моя подруга та інші дівчата. Саме так! Дівчата! Зараз більше жінок відвідують автошколи. Так, це через те, що деякі чоловіки вже вивчилися раніше, а деякі взагалі користуються куплени миправами. Та й взагалі, жінок навчатися в автошколу відправляли саме чоловіки. То чи не ламають вони самі ці стереотипи, якщо хочуть, щоб  їх дружини водили автівки.

Часто буває, коли їду в автівці з якимось чоловіком і він бачить якусь перешкоду на дорозі, відразу каже: «Спорим, баба за рульОм?».  Тільки дивно, що та ж жінка могла скласти іспит на права сама, адже більшість жінок наполегливі, сумлінні і люблять вчити щось нове. А цей же чоловік навіть правил ПДР не знає, і їздить «на автоматі». Ужінок схильність до дотримання правил набагато більша. Адже для слабкої статі машина – це тільки засіб пересування, а не об’єкт отримання адреналіну.

Зараз жінка може втерти носа на дорозі чоловікові. Часто жінки водять автобуси, тролейбуси і трамваї, а адже це багатотонні машини не з самим легким керуванням. Крім того, у Відні жінки визнані офіційно кращими водіями, і це підтверджено багатьма дослідженнями.

Берта Бенц – дружина Карла Бенца, яка стала першою людина за кермом того, що зараз ми знаємо, як «Мерседес». Вона повірила у спроможність автомобіля їздити, коли в цене вірив ще сам Карл, самотужки викотила машину, і подолала на ній понад 100 кілометрів.

Мері Андерсон ми маємо подякувати за винахід двірників, тобто, щіток склоочисника. У 1903 році вона їхала в тролейбусі і спостерігала, як водій мусить визирати з вікна, аби бачити дорогу.

У 1917 році Ель Долорес Джонс винайшла глушник. Тодішні автомобілі лякали коней на вулицях, тому вона запатентувала акустичний фільтр, який почали встановлювати на всі авто.
Винахід дзеркала заднього виду теж належить жінціДороті Левітт у книжці 1909 року The Woman and the Car радила автомобілісткам застосовувати кишенькове дзеркальце. Через 5 років дзеркала почали встановлювати серійно.

Після цього неможливо сказати, що місце жінки – на кухні. Дурниці, бо місце жінки – за кермом. Необхідно поважатиодне одного, попри стать.

Більше читайте новин на нашому телеграм каналі та на сторінці у Facebook

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *