експертиза показала, що у маршрутки були несправні гальма. Власник авто з такими висновками слідства не згоден. Про це інформує Корреспондент з посиланням на Громадське радіо.
Експертиза технічного стану маршрутки, що влетіла в фуру на трасі Київ – Чоп у Житомирській області, встановила несправність гальмівної системи мікроавтобуса, в якому загинули 10 осіб. Про це заявили в суді Житомира під час обрання запобіжного заходу власнику транспортного засобу.
Прокурор Сергій Глазунов заявив, що гальмівна система на момент ДТП перебувала в несправному стані. “Тому у нас є всі підстави висунути Луцику Петру Васильовичу підозри за ст. 277 КК (Пошкодження шляхів сполучення і транспортних засобів)”, – заявив прокурор.
Прокуратура повідомила, що автобус був переобладнаний. Звинувачення наполягало на арешті підозрюваного, щоб він не впливав на свідків і не міг підробити документи.
Власник автобуса Петро Луцик з висновками експертизи не погоджується. У ДТП він звинувачує водія, якому позичив маршрутку.
“У гальмівну систему втручання немає, патьоків рідини немає. Колодки гальмівні відповідають стандарту, вони були поміняні (не пам’ятаю коли), не перепаяні. До моменту зіткнення я не побачив гальмівного шляху. Я не знаю, може, він заснув, може, якісь ще обставини. Може, стан здоров’я або хтось відволік його”, – заявив в суді підозрюваний.
У результаті суд відправив Луцика під домашній арешт.
Нагадаємо, у Луцьку перевірять міські маршрутки.
Більше читайте новин на нашому телеграм каналі та на сторінці у Facebook