Колектив «Луцького трудового архіву» просить міську владу збільшити фінансування цього комунального закладу. Така потреба виникла у зв’язку зі збільшенням розміру мінімальної заробітної плати працівників, комунальних тарифів та кошторису підрядника на заміну вікон.
Виділити необхідну суму з міського бюджету сьогодні, 21 вересня, просила завідувач трудового архіву Людмила Караєва на засіданні постійної комісії міської ради з питань соціального захисту, охорони здоров’я, материнства та дитинства, освіти, науки, культури, мови Луцької міської ради.
До комунальної установи «Луцький міський трудовий архів» щорічно звертаються тисячі лучан, щоб отримати безоплатну довідку про підтвердження наявного трудового стажу, заробітної плати, шкідливих умов праці, для оформлення пенсій, у тому числі з інвалідності, за втратою годувальника тощо.
Це найстаріший архів, який зберігає документи ще з 1944 року. За роки існування установи кількість архівних справ зросла настільки, що місця стало замало. Тому у 2014 році міська рада надала їм більше приміщення на проспекті Бенделіані 7, у колишньому дитсадку, загальною площею 90 метрів квадратних. За три роки вдалося здійснити капітальний ремонт архівосховища і обладнати системою мобільних пересувних стелажів.
Керівництво закладу в рамках міської «Програми забезпечення зберігання документів для соціально-правового захисту громадян у місті на 2016-2017 років» запланувало встановити і енергозберігаючі вікна. На це першопочатково закладалися кошти у сумі 80 тисяч грн. Підрядники, які взялися виконувати цю роботу, збільшили кошторис на 7 тисяч грн. Крім того, у зв’язку з підвищенням мінімальної заробітної плати та зростанням комунальних платежів, комунальній установі необхідно додатково 85 тисяч грн. на господарську діяльність.
Завідувач КУ «Луцький міський трудовий архів» Людмила Караєва заявила, що в трудовому архіві зберігаються 27 тисяч різних документів міських підприємств, що ліквідуються, і пов’язані з трудовою кадровою діяльності. Найдавніші документи датуються 1944 роком. А загалом термін зберігання таких архівів становить 75 років. «Самі документи зберігаємо на паперових носіях, але інформація уже занесена в електронний реєстр, яким і користується Пенсійний Фонд. З часом документи будуть списуватися», – зазначила вона.
Члени комісії підтримали прохання керівництва установи і будуть рекомендувати на сесії міської ради підтримати прохання колективу архіву додатковому фінансуванні.
Більше читайте новин на нашому телеграм каналі та на сторінці у Facebook