Перед новим сезоном УЄФА вирішив провести ребрендинг Ліги Європи. Про це повідомляє Футбол24.
В наступному сезоні ми побачимо не тільки новий логотип та гімн, а й дизайн м’яча та новий цифровий формат турніру.
“Хвиля енергії, яка зображує зв’язок між футболістами і вболівальниками, поступилася місцем поєднанню ламаних ліній і площин, яке візуально підкреслює подорож клубів по всій Європі.
Перероблена енергетична лінія запозичує ключові елементи у трофея Ліги Європи УЄФА і оживляє їх. В першу чергу – це ковані боки Кубка, що сходяться під гострим кутом. Форма трофея також задає структуру і рух енергетичної хвилі, яка відображає злети і падіння клубів і їх уболівальників під час захоплюючої подорожі в Лізі Європи УЄФА”, – повідомляє UEFA.com.
Більше читайте новин на нашому телеграм каналі та на сторінці у Facebook