Працівник кафе чи продавець магазину має право відповісти клієнту російською, якщо той звернувся до них саме такою мовою. Втім, в подібних ситуаціях варто враховувати й принцип корпоративної етики. Про це в ефірі телеканалу Obozrevatel TV розповів Уповноважений із захисту державної мови Тарас Кремінь.
“Якщо є можливість дати відповідь цією мовою – будь ласка. Але клієнт може звертатися не тільки російською – він може звертатися англійською, французькою, італійською мовою тощо”, – зауважив він.
Водночас Кремінь зазначив, що, виходячи з принципу корпоративної етики, персонал може визначати мову спілкування з клієнтом під час привітання.
“Коли клієнт приходить кудись, до нього, в першу чергу, повинні звернутися, принаймні, привітатися, щоб зрозуміти мовні компетенції. Якщо у відповідь ви почули: “доброго дня” – зрозуміло, що далі спілкування може відбуватися державною мовою. Якщо якась інша мова, то, якщо є можливість, персонал має право спілкуватися тією мовою, яка буде зручною для клієнта“, – пояснив мовний омбудсмен.
Більше читайте новин на нашому телеграм каналі та на сторінці у Facebook