Про перспективну армійську техніку розповів керівник ВАТ “Укравтобуспром” Любомир Крайник.
В основу вітчизняного проєкту уніфікованого сімейства машин цього класу – ТУР ВК 08 (4х4, повною/бойовою масою 7,5 8 т) та ТУР ВК 121 (6х6, повною масою 12-13 т) на 1-му етапі покладено:
Єдиної моделі ВАТ у ЗСУ з такою підвіскою – австралійських Bushmaster, у Tatra T815 інша схема). Підвіска ТАК-4 цього типу стала базовою у США для всіх категорій ВАТ (включно важку типу КрАЗ) нової генерації, у т.ч. і шасі нового покоління під РСЗВ Himars, але вже з капотною компоновкою і легкоброньованою кабіною екіпажу.
В основу компонувальної схеми ТУР ВК08/121 покладено півкапотну – типу Unimog/BMC/Praha з 3-місною кабіною каркасного типу, що ефективніша як з умов пасивної безпеки при перекиданні, так і без проблена з умов виконання у легкоброньованому виконанні (у т.ч. навісному) типу 7. Oshkosh FMTV, з 2-ма варіантами колісної бази (вантажно/фургонний та під забудову озброєння/спецтехніки);
Передбачено і модифікації шасі з гібридним приводом з автономним запасом ходу бездоріжжям 20-40 км (без використання дизельного двигуна) з умов мінімізації локації руху тепловізорами противника.
Як бачимо, універсальне шасі ТУР ВК08/121 закриває потреби військових у багатьох сегментах військової техніки з колісною формулою 4х4 та 6х6. На базі цього шасі можливо виготовляти броньовані варіанти, а також виконувати колісні САУ різних калібрів.
Більше читайте новин на нашому телеграм каналі та на сторінці у Facebook