Інститут “Укравтобуспром” запропонував власну заміну ГАЗ-66 для ЗСУ - Волинь.Правда

Інститут “Укравтобуспром” запропонував власну заміну ГАЗ-66 для ЗСУ

Показати всі

Інститут “Укравтобуспром” запропонував власну заміну ГАЗ-66 для ЗСУ

Науково-дослідний інститут “Укравтобуспром” пропонує розробити й втілити у виробництво уніфікований вантажний автомобіль, який би став базовим для цілого сімейства військової та цивільної техніки.

Про перспективну армійську техніку розповів керівник ВАТ “Укравтобуспром” Любомир Крайник.

В основу вітчизняного проєкту уніфікованого сімейства машин цього класу – ТУР ВК 08 (4х4, повною/бойовою масою 7,5 8 т) та ТУР ВК 121 (6х6, повною масою 12-13 т) на 1-му етапі покладено:

  • використання портальних мостів чеського виробництва з аналога Unimog – Praha UV 80, що на сьогодні під егідою Tatra і використовуються при виробництві середньотонажної ВАТ сімейства Т810, що забезпечують необхідний за вимогами військових стандартів провідних країн НАТО кліренс 400-430 мм, можливість чого є попередньо погоджена. (В міру розгортання виробництва передбачено перехід на незалежні, так зв. довго ходові підвіски типу Timoney/ Oshrosh TAK -4 [12] власного виробництва.

Єдиної моделі ВАТ у ЗСУ з такою підвіскою – австралійських Bushmaster, у Tatra T815 інша схема). Підвіска ТАК-4 цього типу стала базовою у США для всіх категорій ВАТ (включно важку типу КрАЗ) нової генерації, у т.ч. і шасі нового покоління під РСЗВ Himars, але вже з капотною компоновкою і легкоброньованою кабіною екіпажу.

В основу компонувальної схеми ТУР ВК08/121 покладено півкапотну – типу Unimog/BMC/Praha з 3-місною кабіною каркасного типу, що ефективніша як з умов пасивної безпеки при перекиданні, так і без проблена з умов виконання у легкоброньованому виконанні (у т.ч. навісному) типу 7. Oshkosh FMTV, з 2-ма варіантами колісної бази (вантажно/фургонний та під забудову озброєння/спецтехніки);

Передбачено і модифікації шасі з гібридним приводом з автономним запасом ходу бездоріжжям 20-40 км (без використання дизельного двигуна) з умов мінімізації локації руху тепловізорами противника.

Як бачимо, універсальне шасі ТУР ВК08/121 закриває потреби військових у багатьох сегментах військової техніки з колісною формулою 4х4 та 6х6. На базі цього шасі можливо виготовляти броньовані варіанти, а також виконувати колісні САУ різних калібрів.

Більше читайте новин на нашому телеграм каналі та на сторінці у Facebook

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *