Обговорення відбулося у зв’язку з призначенням віцеміністра оборони на посаду секретаря Комітету з питань оборонно-промислової політики.
Під час наради чиновники зауважили, що програма розвитку KFX/IFX є національною, тому зобов’язання щодо механізму її фінансування є відповідальністю всіх міністерств.
Тож тепер урядовці мають представити ідеї щодо фінансування проєкту.
KF-21 двомоторний надзвуковий літак довжиною 13, висотою 4,5 і з розмахом крила 14 метрів. Планується виробляти версії для екіпажу з 1 і 2 пілотів.
Це спільний проєкт Республіки Корея та Індонезії з розподілом участі в 80% і 20% відповідно. Індонезія погодилася внести 20 відсотків загальної вартості розробки в обмін на пару прототипів та технологію для виробництва літаків в Індонезії.
У 2020 році Індонезія відкликала своїх співробітників з підприємств Південної Кореї із посиланням на проблеми, пов’язані з COVID. Разом з тим тоді з’являлися припущення, що Джакарта намагається припинити спільний проєкт розробки винищувача та придбати інший бойовий літак.
Теперішня заява про повернення Індонезії в проєкт не перша – у серпні 2021 році з’явилася інформація про, що Джакарта повертає своїх інженерів на підприємства Південної Кореї, щоб вони знову розпочали участь у проєкті винищувача KF-21.
Вартість програми по створенню літака була заявлена на рівні 5,2 млрд дол.
Планується побудувати 40 літаків до 2028 року і 120 до 2032. Перед серійним випуском буде побудовано 6 прототипів. Ще два до кінця цього року і три у 2022-ому.
У листопаді 2022 року в Південній Кореї показали п’ятий прототип KF-21 Boramae.
Його планували передати Індонезії, але країна все ще не оплатила свою частку програми. Тому KF-21 005 поки залишатиметься і Південній Кореї.
Його ймовірно використовуватимуть ПС Республіки Корея для власних льотних випробувань.
Більше читайте новин на нашому телеграм каналі та на сторінці у Facebook