3 травня на Львівщині стався обвал мосту на дорозі Н-17 Львів – Радехів – Луцьк. Він був у передаварійному стані та за 60 років експлуатації жодного разу капітального не ремонтувався. Про це повідомляють в Укравтодорі.
5 травня підрядною організацією були розпочаті роботи з ліквідації наслідків руйнування. За день розібрали та вивезли частини заваленої секції мосту. Будівництво нового мосту розпочнеться вже найближчим часом, після того, як буде визначено компанію-підрядника, – повідомили в
«Руйнування мосту на дорозі Н-17 викриває ще одну хронічну проблему. Міст, побудований у 1960 році, жодного разу капітально не ремонтувався. При цьому під час ремонту дороги у 2015-2017 міст теж не чіпали – просто зняли верхні шари асфальту та влаштували нові. З 2020 року усі проєкти навіть поточного середнього ремонту Укравтодору обов’язково проходять експертизу та наукову секцію, завдяки цьому усі наші ремонти мають обов’язкове посилення основи, а ремонт ділянки дороги обов’язково включає ремонт мостів та шляхопроводів», – розповів Олександр Кубраков, голова Укравтодору.
Більшість мостів України були побудовано у 60–70-ті роки минулого століття, а за останні 30 років нові мости майже не будувались. Поодинокі спроби будівництва часто перетворювались на багатолітні довгобуди. Проведене у 2020 дослідження мостового господарства показало, що негайного ремонту потребують 895 штучних споруд по всій Україні. З них 169 – вже у передаварійному стані.
За 2020 рік вдалося оновити 158 мостів. План на 2021 рік – не менше 160 мостів. Всього до 2025 року планується оновити майже 1400 мостів.
Більше читайте новин на нашому телеграм каналі та на сторінці у Facebook