Як боротися із «зайвими» нарахуваннями за газ: українцям дали поради - Волинь.Правда

Як боротися із «зайвими» нарахуваннями за газ: українцям дали поради

Показати всі

Як боротися із «зайвими» нарахуваннями за газ: українцям дали поради

В Україні протягом минулого, 2021 року, клієнти деяких постачальників газу отримували платіжки із завищеними сумами. Під виглядом «планових нарахувань» їм додатково приписують 10-30 зайвих кубометрів газу, що виливається в додаткові 70-200 гривень щомісяця. Про те, звідки беруться «планові нарахування», чи потрібно платити за них та як «відбити атаку» на субсидію, розповідає Kosatka.Media.

З незрозумілими «приписками» за газ українці масово почали стикатися навесні. Наприклад, у травні мешканка Хмельницького Ірина в платіжці від «Хмельницькгаз Збуту» побачила нову графу – «Планові нарахування», а у ній додаткову плату – 73 грн (як за 9 кубометрів газу), хоча фактично спожила менше. У червні їй додатково нарахували вже 217 грн (27 кубів), а в липні 120 грн (15 кубів). При тому, що в літні місяці її споживання було мінімальним – по 3-4 кубометри.

Аналогічні скарги у Facebook залишають мешканці багатьох областей України. Споживачі, які намагалися розібратись з питанням «планових нарахувань», в один голос говорять, що газзбути часто ігнорують чи «гублять» дані про спожитий газ, які люди передають облгазам (саме облгази збирають показники і вже потім передають їх постачальникам).

При цьому, чи будуть враховані передані показники лічильника, чи облгаз їх «загубить» і нарахує якісь інші об’єми, не залежить від способу передачі даних – по вайберу, в особистому кабінеті на сайті постачальника, по СМС чи телефоном.

Самі постачальники попереджають громадян про ризики втрати субсидії через неіснуючий борг. У разі наявності боргу субсидія призначається з початку опалювального (неопалювального) сезону за умови, якщо споживач:

  • погасить заборгованість та підтвердить це документально;
  • укласти договір про реструктуризацію заборгованості;
  • оскаржує заборгованість у судовому порядку (матиме ухвалу про відкриття провадження у справі).

Якщо ви отримали борг, з яким не згодні, але не хочете оббивати пороги облгазу або постачальника, можете сміливо відстоювати свої права юридично. Це зовсім не складно – варіантів кілька:

  • Звернення до облгазу, скарга до НКРЕКУ;
  • Звернення до Держпродспоживслужби.

 

Більше читайте новин на нашому телеграм каналі та на сторінці у Facebook

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *