Цьогоріч до розпродажів “Чорної п’ятниці” долучилися практично всі мережі в Україні. Про це розповів директор асоціації постачальників торговельних мереж Олексій Дорошенко, – про це повідомляє “Газета ua”.
“Торік продуктові мережі теж пропонували великі знижки. Це було незвично для українців. Можна було дешево купити все необхідне для новорічного столу”, – говорить Дорошенко.
Тенденція до штучного завищення цін перед розпородажами і формальних знижок в Україні поступово зникає. У середньому ціни знижують на 20-40%. Знижку 70 % можна побачити на товари, що погано продаються.
“Раніше говорили про те, що великі знижки — це лише маркетинговий хід. Цього року можна спостерігати тенденцію реальних знижок. Власниками багатьох торгових центрів є іноземні компанії, які декілька разів на рік традиційно проводять розпродажі. Також цього року у багатьох рітейлерів продажі невеликі. Тому розпродаж для них — це можливість хоча б у кінці року повернути власні гроші”, – коментує Олексій Дорошенко.
Торгові мережі прагнуть зробити фінансовий запас перед новорічними канікулами. Бо у січні-лютому людей у магазинах практично не має. Торгівля пожвавлюється тільки у березні.
“Сьогодні спостерігається тенденція переходу магазинів не на фіксовану орендну плату. Вони платять відсоток із продажів. Торговим центрам вигідно влаштовувати розпродажі, щоб заохочувати якомога більше клієнтів. Із кожним роком “Чорна п’ятниця” в Україні ставатиме популярнішою”, – додав директор асоціації постачальників торговельних мереж.
24 листопада 2017 року – “Чорна п’ятниця” в Україні. Розпродаж триватиме протягом 3 діб – до 26 листопада включно. Деякі магазини проводитимуть розпродажі протягом 1-2 тижнів.
Більше читайте новин на нашому телеграм каналі та на сторінці у Facebook